W tradycyjnym modelu konieczne jest samodzielne znalezienie odpowiedniego prawnika, a następnie osobisty kontakt w kancelarii. Samo spotkanie zajmuje sporo czasu. Prawnik bowiem, musi zadać wiele pytań i przeanalizować dostarczone dokumenty, a na potrzebny dokument, będzie trzeba zaczekać.

W LAWstream czas oczekiwania na dokument jest ograniczony do minimum, a wszystko można zrobić przez internet w dowolnym miejscu z dostępem do sieci.

Jak to działa?

Dzięki kilku prostym krokom klient może uzyskać pomoc:

1

Potrzebujesz pomocy?

W formularzu można znaleźć listę szczegółowych i jednocześnie prostych pytań. Dotyczą one głównie rodzaju problemu, okoliczności zdarzenia, czy danych poszkodowanego. W formularzu znajdują się także pytania dotyczące posiadanych dokumentów. W łatwy sposób można je załączyć do formularza

2

Zgłoś szkodę przy pomocy naszego eksperta

Niemal natychmiast po przesłaniu danych klient otrzymuje potrzebny dokument — zgłoszenie szkody, odwołanie od decyzji ubezpieczyciela czy reklamację towaru. W dokumencie znajdują się konieczne dane, a także uzasadnienie oparte na właściwej podstawie Niemal natychmiast po przesłaniu danych klient otrzymuje potrzebny dokument — zgłoszenie szkody, odwołanie od decyzji ubezpieczyciela czy reklamację towaru. W dokumencie znajdują się konieczne dane, a także uzasadnienie oparte na właściwej podstawie prawnej.

3

Wysłanie dokumentów do ubezpieczyciela lub innego podmiotu

Wygenerowany dokument można przesłać za pomocą LAWstream do właściwego podmiotu. Jest także możliwość wydrukowania dokumentu i samodzielnego wysłania.